16 Haziran 2013 Pazar


Konakladığım istasyon.


YOL ÇALIŞMASI
27 Mayıs 2013 , 06:06
Yolun geliş kısmı trafiğe kapalı. 
Hemen oraya geçtim ve  bana ait 3 şeritlik yolda güvenle yoluma devam ettim.


27 Mayıs 2013 Dün, 07:32:22
Yollar iyice bozuldu.
Karşıki dağları sanırım tırmanıcam.???





AFYON, ÇAY

Ellerim yandığı için ufak bir kasabaya girdim.  Konuştuğum kişilerden öğrendiğime göre burası Taşkent miş.
Bir kaç km yakında da bir şelale varmış. Şelaleyi biraz aradım fakat yola sonra vazgeçip yola devam ettim.


27 Mayıs 2013 Dün, 09:06:26




SULTANDAĞI


27 Mayıs 2013  11:08
Amcam sağolsun davet etti. 1 tabağı bitirince bi tane daha , onuda bitirince…
Burası Sultandağı. Kirazları  yurt dışına satılıyormuş. Kilosu 10 tl dedi. Türkiyede çok azı kalıyormuş. 
Tabi onların çıkmasına 15-20 gün var. Maalesef onlardan yiyemedim.





27 Mayıs 2013 , 12:20
Muzaffer amcanın kiraz bahçesi var.  Oraya dinlenme tesisi kuruyor. 5-6 ayda biter dedi. 
İşçiye ihtiyacı varmış 5-6 ay orada çalışmamı istedi ama yol beni bekler. Kabul etmedim.  
Orada biraz uzun kaldım .Aslında o gün orada çadır kurmamı söylediler.  
Keşke kabul etseydim. Sonuçta makine değiliz , dinlenmeye de ihtiyacımız var.


AKŞEHİR


27 Mayıs 2013 , 14:18
Akşehir'e ulaştım. Hocayı ziyaret ettim











DEĞERLENDİRME

İstemesem de Gezim burada bitti. 2 gece 3 günlük bir geziydi.
  --------
Yolculuğum en zor evresi  Salihli den Kula'ya gitmekti ve sonrasında Uşak'a.
Sadece rampa tırmandım. Bir çok yerde bisikletten inip yürümek zorunda kaldım. 
Yürüyüş hızım saatte 5km idi. 

Yorgulukdan sadece ilk gün istatistik tutabildim.

İzmir - Kula 1 günde

05:30 - 18:00  toplam süre
7 saat 50 dakika toplam bisiklet sürme süresi
Max hız : 55,1 km/ saat
Mesafe  : 143 km
İzmir rakım : 1 m
Kula rakım :  665 m

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder